Kirjoittaja AnnSofi » Ti Elo 17, 2010 9:14
Viikko on taas vierähtänyt edellisestä kirjoituksesta.
Nyt on saatu elää inhimillisemmässä ilmanalassa, lämmintä n. +23 ja hiukan tuullut.
Meikäläiselle tämä on sellainen lämpö, jossa on hyvä olla ja elää. Kuumuus tekee apaattiseksi.
Etelän, Afrikan ja muiden etelän maiden ihmiset elävät aina tällaisessa kuumuudessa. Ei ole ihme, että he elävätkin
päivää kerrallansa, eivätkä suuremmin murehdi huomisesta. He eivät jaksa tehdä töitä, niinkuin me täällä pohjoisessa.
Aitaprojekti alkaa olla loppusuoralla; eilen maalasimme loput puuosat ja tänään enää aidan välitolpat.
TV7 on palannut ruotuun. Heinäkuussa sai katsella vanhoja ohjelmia, jotka on näytetty jo aiemmin, tänä vuonna (?).
Olen katsonut kanavaa netistä. Se tulee Suomen, Viron ja Israelinkin TV:ssä, puhumattakaan siitä, missä muissa
maissa sitä voi katsoa.
Kun ei aina ehdi eikä viitsi netin ääressä istua, oli hyvä, että samoja ohjelmia tulee myös sellaiseen aikaan, joka minulle
sopi. Sitä paitsi, ne olivat minulle uusia, kun en silloin vielä niin usein katsonut tätä kanavaa.
Useimmat ihmiset ovat olleet lomilla heinäkuun ajan ja on tuntunut siltä, että Suomi "seisoo", siis toiminnat ja lomalaiset
ovat olleet kuka missäkin. On ollut vähän seisova tunne koko yhteiskunnassamme. Siksi TV7 oli piristävä poikkeus
menneelle kuukaudelle. Se lähettää uudetkin ohjelmat 3 x/vrk.
Tämä kanava on aika tuntematon vielä täällä Suomessakin. Moni ei tiedä, että mukana kisassa on mukana yksi suomalainen,
hengellinen kanavakin. Itse olen saanut sen kautta monesti siunauksia Herralta ja ne ovat nostanut minua aallonpohjasta,
jossa olen ollut monet ajat. Sieltä saa apua hengellisiin kysymyksiinsä, niin että kuka kyselee, mitä merkitystä tällä elämällä on,
miksi olen täällä ja minne olen menossa jne., halutessaan saa vastauksia tällä kanavalla.
Syksyä kohti ollaan menossa, luonto jo oirehtii sinne päin. Kun on ollut oikein kunnon kesä, niin ei jää haikailemaan sen perään,
eikä syksykään tunnu, kuin luonnolliselta ja normaalilta vuodenajalta.
Jeesuksen nimessä ja veressä on voitto!